انواع عطر ادکلن تام فورد

این برند از سال ۲۰۰۶ فعالیت خود را در زمینه عطر و ادکلن آغاز کرد. تام فورد tom fordتا کنون بیش از ۷۰ مدل عطر مردانه و زنانه به بازار عرضه کرده است. انواع عطر ادکلن تام فورد tom ford برای آقایان و خانم ها با طبع های خنک و گرم در حجم های 50، 100 و 200 میل تولید شده است.

به طور کلی ادکلن های تام فورد با سه مدل اورجینال، تستر اماراتی و شرکتی در ایران عرضه می شود. در کنار محصولات اورجینال که قیمت های بالایی دارند، ادکلن های تام فورد تستر اماراتی و یا شرکتی با همان ترکیبات عطر اصلی و قیمت مناسب عرضه می شوند.

مشخصات برند عطر و ادکلن تام فورد

توماس فورد یک سال بعد از اینکه گوچی را ترک کرد، برند خودش را تاسیس و به تولید پوشاک مردانه، عینک و زیور آلات پرداخت. دو سال بعد در سال 2007  اولین شعبه فروش محصولاتش را در نیویورک تاسیس کرد. این برند کار خود را با تولید لباس های مردانه، عینک و لوازم آرایشی شروع کرد و از سال 2006 وارد عرصه عطر و ادکلن شد.

برند عطر تامفورد امروزه به عنوان برندی لاکچری و لوکس شناخته شده است و در سبد خرید تمام مردان و زنانی که به سبک لباس پوشیدن خود اهمیت می دهند، مشاهده خواهد شد.

خرید عطر تام فورد از فروشگاه ام زد اروما می تواند تجربه ی خوبی را برای شما رقم بزند.

بهترین عطر ادکلن های تام فورد مردانه

در قسمت قبل شما را با انواع ادکلن تامفورد برای آقایان و خانم ها آشنا کردیم. اما محصولاتی  در ام زد اروما هستند که پس از گذشت سالها از تولید آنها، همچنان به عنوان پرفروش ترین عطر های تام فورد شناخته میشوند. .