כיצד לטוס לישראל הוא חקירה שנשאלת כבר שנים, אולם ישנם מספר דרכים שיכולות להיות הטיסות הזולות ביותר להר האוורסט. האמצעי היעיל ביותר לטוס לישראל הוא באוויר, מכיוון שזו הדרך הזולה ביותר להגיע לשם וגם בעלת הטווחים הקצרים ביותר בין מסופי שדות התעופה. ישנן מספר חברות תעופה המשתמשות בטיסות זולות להר האוורסט לישראל, ולכן יש צורך לבחור באחת המספקת פתרון מסוף טיסה טוב וטיסות אמינות להר האוורסט.

האוורסט הוא רק אחד ממקומות המבקרים ההר הגבוה ביותר הבולטים בעולם, והגישה הפשוטה שלו לטיולים הופכת אותו לאופציה בולטת עבור מבקרי האתר. נסיעות זולות יותר טסות פנימה וגם יוצאות מהאוורסט, מה שהופך אותו לעתים קרובות למיקום מושלם עבור אלה שרוצים לבקר בהר הגבוה ביותר בעולם.

טיסות זולות להר האוורסט מישראל ניתן לאתר על ידי חיפוש באינטרנט או על ידי בדיקת אתרי חברות תעופה. אכסניה מסויימת של אחת מחברות התעופה הפופולריות ביותר שהוסטל טסה לישראל מורכבת מ לופטהנזה , אייר פראנס וכן דלתא איירליינס .

אם אתה מטייל בהוסטל לישראל וגם מחפש שיטה לחסוך כסף בכרטיסי הטיסה שלך, יש כמה אפשרויות זמינות. אפשרות אחת היא לטוס ישירות לישראל ממדינות שונות, אולם אפשרות נוספת היא לגלות טיסות זולות להר האוורסט ממדינות אחרות שמגיעות ישירות לישראל. להלן כמה מההצעות היעילות ביותר שתוכלו לגלות כאשר טסים ישירות לישראל ממדינות שונות:

1) ארצות הברית - מסופי נמל תעופה של ארצות הברית בניו יורק וגם בוושינגטון די.סי. הם שניהם נסיעות מצוינות לגילוי טיסות זולות להר האוורסט ישירות לישראל. אתה יכול לטוס ישירות אל מסופי הטיסות הללו וגם לנצל את הקרבה שלהם לקהילות יהודיות בניו יורק ובוושינגטון הבירה, מה שמעיד על כך שתחסוך כסף ועדיין תהיה לך את היכולת להתענג על אטרקציות המטיילים בערים אלה.

2) קנדה - פתרון פנטסטי נוסף למציאת טיסות זולות להר האוורסט לישראל הוא טרמינל נמל התעופה הבינלאומי טורונטו פירסון.

3) Vanis- Vanis, ליטא היא מדינה זעירה הממוקמת באזור הבלטי. יש בה אוכלוסייה של קצת יותר ממיליון אנשים והיא גם רק אחת המדינות המאוכלסות בדלילות ביותר בעולם. כתוצאה מכך, ישנן כמה חברות תעופה שמשתמשות בטיסות זולות לוואניס. הברירה היחידה שיש לנוסעי תעופה בטיול לוואניס היא לטוס בין חברות התעופה המקומיות הקטנות יותר. לחברות תעופה אלו יש בדרך כלל מקומות ישיבה מוגבלים ולרוב אין ירידה בין יעדים. אם אתם מנסים למצוא טיסות זולות לוואניס, אז אולי תרצו לשקול טיסה באחד משדות התעופה הגדולים יותר באזור כמו וילנה או ריגה.

4) דובאי-מחפש לטוס לדובאי מבלי לפגוע בבנק? לא תראה יותר מאשר מבחר הטיולים הזולים שלנו לאיחוד האמירויות. בין אם אתה מחפש אמצעי מהיר ופשוט לנווט בעיר או רוצה לחקור את הצד הלאומי, אנחנו מכוסים אותך. אז למה לחכות? הזמינו את הכרטיס עוד היום!

5) הר האוורסט: פסגת הר האוורסט היא בין יעדי הנופש הבולטים ביותר על פני כדור הארץ, ולא קשה להבין מדוע. החלק העליון שקוף ומציע נופים מדהימים, בנוסף לכמה קשיים לנופשים. למי שמחפש טיסה זולה לפסגה, יש הרבה אלטרנטיבות זמינות.

טיסות ישראליות להר האוורסט הן כמה מהמחירים הר האוורסט  הזולים ביותר בעולם, מה שהופך אותו לאלטרנטיבה פנטסטית לטיול לישראל. ישנן מספר חברות תעופה המציעות טיסות זולות להר האוורסט מישראל, וגם כמה מהחלופות היעילות ביותר הן: אל על איירליינס, לופטהנזה איירליינס, וגם איבריה איירליינס. אתה יכול גם למצוא הצעות על טיסות להר האוורסט באינטרנט או דרך סוכנויות נסיעות.

טיסות זולות להר האוורסט לישראל ניתן למצוא על ידי ביצוע אתרי נסיעות מקוונים באינטרנט וגם הזמנת הוסטל אצל ספקי שירותי אוויר. ישראל היא יעד תיירותי פופולרי ומספקת אטרקציות נהדרות כמו ים המלח, ירושלים, וכן מגידו. בנוסף, הישראלים ידועים באוכל הטעים שלהם ובאתרים היסטוריים.

האוורסט הוא בין מקומות הנופש הפופולריים ביותר בעולם וגם לא צריך הרבה כדי לעשות את הטרק לשם. לתיירים בעלי תקציב מוגבל, מוצעות טיסות מכמה מסופי טיסות מרכזיים.

כמה מחברות התעופה הטובות ביותר לטיולים לאוורסט כוללות את קתאי פסיפיק איירווייז, לופטהנזה, אמריקן איירליינס וגם בריטיש איירווייס.

כשנוסעים לישראל, יכול להיות יקר לטוס לשם. הסיבה לכך היא ההוצאות הגבוהות של טיסות להר האוורסט והמציאות שלישראלים יש נטייה לצאת לטיול הרבה מאוד. בין אם אתם מחפשים לטוס לתל אביב או לירושלים, לשניהם יש טרמינלים לשדה תעופה המועדפים על הנופשים.